Dunder förkyld och jobbig natt

En bild från i höstas!

Natten till idag har varit fruktansvärd, Loke har vaknat med varannan timme. Vaknade och skrek hysteriskt, vill inte sova, vill inte äta och bara skrek. Men han somnade om på mig alla gånger, men vid 5 tiden på morgonen tröttnade jag och gav han flytande alvedon. Så då sov han till 7, åt och somnade om till 9 :).

Idag tänkte jag rensa bland Lokes saker, sätta in alla papper i pärmen, damsuga, göra klart matten och pilla på en ny design. Det är väl det jag orkar nu när jag har åkt på en dunder förkylning, hoppas på att jag mår bättre tills på tisdag! Syster ville att jag skulle fota henne då, men eftersom det är för kallt för Loke att sitta i stallet några timmar. Så åker jag istället hem till min andra syster och fikar, kanske får med henne till Farsta Centrum.
Men nu ska jag börja pilla på en design, så hörs vi! :)

Kommentarer
Syster säger:

Farsta blir kul shopping blir man glad av kram

2012-01-22 | 12:24:39
My säger:

Men va skriver du kvinna?! Äru inte hemma på tisdag???

2012-01-22 | 13:25:37
Bloggadress: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback