Dumma rubriker

Efter inlägget jag skrev igår kväll så  fick jag både mycket bra och dåliga kommentar, så tänkte jag kunde dra en och även ge svar till personen. Men det gör vi senare, just nu kollar jag på unga mödrar vilket är rätt underhållande och Loke sover bredvid mig. Ska strax dra borsen genom året eftersom syrran kommer hem snart och ska skjutsa mig till tandläkaren! :).
Sen blir det att handla åt mamma, sen blir det hem och duscha och ta fram kläder för imorn. För imorn ska vi nämligen till Elin (mammas och syster fd jobbar kompis) som har fått en dotter för en vecka sen, så ska bli super kul att träffa henne igen :).
Ja vad kan jag mer berätta? :) Ingen aning faktiskt, jag sitter jäkligt trång i sängen och är rätt trött, så funderar på att bara gosa ner mig brevid Loke.

Äsch vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback