årsresumé - Juli, Augusti, September

Juli månaden är världens bästa månad och kommer för alltid att vara det! Den 7:e juli fick jag små värkar och åkte in, den 8:e juli kl 17.33 var min älskade lilla pojke född. Så fin och så väl skapt! :). Jag kan knappt minnas vad som hände resten av månaden, men jag minns att han fick kolik mage och att vi åkte på vår första roadtrip tillsammans med mamma och pappa ner till gekås och vidare måste kusten :). Annars bjöd månaden på bebismys och promenader! :)

Augusti månad va en sån där månad, när dagarna flöt samman och jag minns knappt vad som hände.. Men jag minns att jag ansökte om dagis plats, fick Lokes alla namn fast ställda.. Jag började ordna med kyrka inför kommande dopet, jag fixade till så jag kunde plugga distans.. Annars så flöt dagarna på och vi besökte min moster och sen tror jag vi var ner en sväng till min morbror och hans familj i vingåker! :)

September va nog en härlig månad om jag minns rätt, haha dåligt mamma minne ;).. Men den här månaden tog jag tag i livet totalt igen efter att ha släppt lite på det.. Jag bestämde mig för att banta, HAHA vi ser ju hur det har gått :). Annar så gick dagarna som på ett rullband, min plutt växte och blev bara finare för varje dag som gick :)


Kommentarer
Lina säger:

Men vad roligt med en sån fin resumé från året! Gjorde en sån jag med kul att ha kvar och titta tillbaka på :)

Hoppas allt är bra med er! kram

2012-01-04 | 11:44:55
Bloggadress: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback