årsresumé - April, Maj, Juni

April månad det va en jobbig månad. Jag och Mattias hade världens gräl, men vi fixade och jag nöjt istället av att ha mina systerdöttrar påsklovet  :). Magen växte något extrem och det sa bara PANG och jag hade en jätte mage :)

Maj månad bjöd på mycket skoj, bland annat första badet utomhus, en fin gravidtets fotografering och massa kärlek! :). Jag njöt till fullo och bara myste med magen och Mattias!

Juni en månad jag aldrig kommer glömma, det va en jobbig månad samtidigt som den va mysig! :) Skola slutade äntligen för sommarlov, fast jag skippade min skolavslutning. Efter någon vecka så blev jag inlagd på sjukhus för att urinvärksinfektion som gått upp till njurarna. Men repade mig snabbt och firade midsommar hos min moster med familjen och Mattias :) Det blev ett toppen slut på denna månad, dock njöt jag inte längre av magen. Utan va mest less på hela graviditeten, kändes som om jag skulle vara gravid till nyår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback