Vilken kass natt

Vilka kassa nätter vi har haft här hemma några dagar, Loke har inte alls velat sova utan vaknat mitt i natten och bara lekt! Lite tröttsamt och läskigt, eftersom han ibland brukar sova i min säng och rullar runt och har sig.. Vem vet om han trillar ner från sängen på natten? Jag vaknar nämligen inte när han bara sitter tyst och leker!
Så inatt måste jag bråka med mig själv och tröttheten, så att jag verkligen får Loke att sova i sin säng inatt :)

Igår va vi iallafall i Kista Galleria med syster, shoppad lite grann till Loke (kommer bilder), åt lunch och sen handlade jag mat till Loke. Så nu är jag återigen lika fattig som en kyrkråtta på vintertid, men nu har jag alltid till Loke den här månaden :). Så på fredag när föräldrar pengar rullar in på kontot, ska ju unna mig själv lite saker :)
Idag har vi inte gjort speciellt myccket, va en vända till Uppsala med syster och Loke för att göra ett ärende till pappa. Sen har vi mest tagit det lugnt, plocka ordning lite på rummet och packat! Från och med imorn blir nämligen jag och Loke skogås-bor tills lördag eftermiddag, vi skulle inte åkt först på torsdag. Men vi åker redan imorn, fast först så ska vi ta och gå till Öppna förskolan. Ska bli roligt att gå dit och kolla vad de har för roligt att göra där :), så efter det åker vi till min syster!
Snart blir det nog middag och Loke sover för natten, vilket är rätt skönt så ska passa på att ladda över lite bilder från det vi fotade idag också :).
Sen blir det nog äta, kolla lite grann på tv och sen sova tidigt, eftersom imorn blir det tidigt då Öppna förskola börjar klockan 9 :)
Men nu ska jag ladda över bilder och sen tänkte jag lägga upp nån form av "utvecklings text" på hur Loke har utvecklas :), så håll utsik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback