Van Helsing

Det blev en bra dag trots allt, även fast inte Loke har varit riktigt 100 idag så blev det en lyckad dag en då! :)
Loke har för det mesta sovit antingen bredvid mig eller på mig (sånt man får göra när man är sjuk).
Annars så har han mellan varven skrattat,gråtit,ätit,gnällt och bara mysigt med mig. Jag själv har för det mesta bara legat med Loke på magen och pillat på design :)

Men nu har jag ÄNTLIGEN duschat, vilket var super skönt och behövligt. Så nu är jag nerbäddad i sängen med varm choklad till filmen van helsing, som är en otroligt spännande och bra film :). Efter filmen ska jag sova, det blir ju nämligen snabba ryck imorgon bitti innan syster kommer för att skjutsa oss till läkaren!
Efter läkaren blir det att handla en snabbis för att sen åka till tandläkaren. Loke får troligtvis följa med dit om inte mamma mår bättre.
Jag hoppas ni har haft en lite bättre tisdag än vad vi har haft, hoppas på en lite bättre dag imorn! :)
Nu ska jag kolla på filmen!

Kommentarer
My säger:

Men hallå, du måste berätta om din fina inbakade fläta som jag gjorde juh! ;) /M

2012-02-07 | 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback