Mitt i natten

Seg uppdatering här hemma, men det är full rulle och Loke har inte varit på det bästa humöret de senaste dagarna. Tänderna bökar, snoret rinner och halsen vill inte ge med dig, men nu sover han iallafall i sin säng efter att ha fått en flaska :).
Jag själv glor på tv och kollar runt på facebook, har såna underbara vänner som gör en på toppen humör! :)
Men nu är det snart dags att säga godnatt för idag, imorn är det nämligen full rulle. Det väntas ett tandläkarbesök i väsby, sen blir det möte med skolan för att sätta upp nya studier för mig, vilket ska bli super kul! Förhoppningsvis får jag några mer kurser än bara matte, hoppas på lite omvårdnas kurser :). Men vi får se vad de har att erbjuda mig, men är riktigt peppad på att börja med ordentliga kurser nu :)

Annars idag har vi varit till Uppsala och handlat inför att mamma och pappa åker till Thailand, fick med mig en halskrage, två bodysar och ett paket nappar till Loke :). Efter det åkte vi hem och jag fick akut tid till tandläkaren i Märsta pga att samma onda tand som alla de andra 5 gångerna, men nej inte drog de ut den för det. Fick citodon ute skrivet, som jag ska knapra i en veckas tid pga smärta och de hade ingen tid först den 23:e, lagom irriterande!
Men det är väl bara att bita ihop och knapra tabletterna istället då, skit tandläkare!

Jag borde verkligen stänga ner datorn och sova istället, men jag kan inte slita mig från den, det är ju nu jag får njuta av min egna tid. Men nu ska jag dejta kudden, innan jag somnar sittandes!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback