Unna mig själv..

Jag har inte unnat mig själv några kläder på sistonde, förutom ett par ynka leggings och en tröja. Men jag känner att jag kan inte gå och gömma mig själv i leggings och stora koftor hela våren. Så nu jäklar ska jag unna mig själv, Loke har kläder och blöjor så det räcker, mat kan man köpa när det behövs! :)

Så nu jäklar ska de shoppas när pengarna kommer in på kontot igen, nu kanske visa av er anser att jag är "dum". Men jag måste få känna mig fin, iallafall detta ska införskaffas och lite där till som inte fanns på ginatricot's hemsida! :)

 

 


Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Man måste få unna sig och känna sig fin! :)

2012-02-02 | 21:29:07
Mari o Wiggo säger:

Det är absolut inge fel på att unna sig själv ibland, de måste man få göra :)

2012-02-03 | 10:30:54
Louise - Lokes mamma säger:

Självklart ska du unna dig tjejen! Man ska passa på medans man kan :-))

2012-02-04 | 22:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback