Slapp dag

Det blir ett sent inlägg idag, men ack så trött jag är idag och Loke likaså :)
Det tar hårt på oss att hålla igång en hel dag, så idag har vi för det mesta slappat! Det va nu på eftermiddagen jag tog tag i disken och fixade Loke nappflaskor, sen har även Loke fått ätit middag :).
Efter det så passade jag på att lägga lite fruktpure i såna dära iskubbar, så Loke kan smaska på en sån som ett mellanåt eller bara för gott! :)

Men just nu sitter vi i rummet och bara tar det lugnt, försökte få Loke att sova en stund, men det gick inte riktigt som jag ville :). Så nu sitter han bredvid och försöker äta upp min dator, rackans unge!
Men nu måste jag ta Loke och sätta fart med middagen, super hungrig!!! :)

Kommentarer
Amanda säger:

ackta så han inte sätter iskuberna i halsen de kan bli hala! O fixa mig blogg så ja kan börja blogga igen!

2012-02-05 | 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback