Skogås bo - Dag 1

För att göra det enklare kommer rubrikerna heta det samma de här 4 dagarna, självklart så kommer det blir andra inlägg också. Men lättare för er och nya att förstå vart jag är och så att ni inte tror att jag är hemma! :)

Men första dagen/kvällen är här och Loke sover sött bredvid mig. Idag har vi inte gjort så mycket, vi handlade lite grann när vi kom hit och sen så har vi inte gjort så mycket mera. Busat och lekt, Loke somna som vanligt runt 19-19.30 vilket va skönt. Så har pratat lite grann med syster och hennes kille, jag och syster gick ut på en vända med hundarna för kvällen. Men nu sitter jag på rummet och ska kolla på tv samt datorn innan jag somnar för kvällen!

Imorn blir det att ta sig till Länna och handla lite grann tills fredag då vi ska baka, sen vet jag inte vad vi ska hitta på mera. Tror vi skulle gå på en promenad under dagen också, sen får vi se vad som händer! :)..
Nu ska jag ta och googla runt på lite cupcakes recept för att hitta ett som passar perfekt! :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback