Nytt försök...

Åh liten bebis!

Jag har gjort ett nytt försök att få Loke att sova och den här gången verkar det fungera, skönt för honom! :)
Jag sitter själv och kollar runt på olika hemsidor, kollat efter doppresent till Felicia (Sarah's dotter).
Idag har vi inte alls gjort något av vad vi skulle göra, Loke har nämligen varit på gnäll humör hela dagen. Så får ta tag i det när Loke är lite gladare, hoppas att han är det när han vaknar igen :)

Ikväll blir det som vanligt en hemma kväll som alla andra dagar, vet inte riktigt vad jag ska skriva mera! Ska nog ta reda på min tvätt och så, sen blir det väl att plocka ordning på rummet från alla Lokes leksaker :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback