I couldn´t even pull back the time if I could

Vilken morgon, Loke driver mig till vansinne som bara skriker för att han inte får klättra på mig, bits eller nypa mig i armarna! Inga leksaker duger heller, han ska envisas med att klättra på mig, rycka i data sladden och bara vara ivägen! Jag fick inte ens ligga en stund och dra mig i sängen, jädrans unge alltså!
Så för tillfället matar jag Loke med olika saker som han kan pilla på, men verkligen INGENTING duger. Funderar på att gå och gräva ner mig i skogen en stund så jag slipper höra på hans gnäll, för han är egentligen inte ens ledsen. Han är bara sur för att han inte får som han vill ha det, jobbigunge.se

Natten har varit sådär, Loke vakande vid 4 och skrik sig hes. Så då fick han sov hos mig, jag vet inte bra. Men orkade inte sitta och bumpa rumpa i 3 timmar, men det gick bra ändå. Nu är han iallafall tyst efter att fått kolla på mina nagelack och smaka på de lite grann, det är tur att han är klen och inte får upp iallafall :)
Idag blir det lugnt, ska ringa min mentor, annars blir det lugnt.
Godmorgon förresten! :)

Kommentarer
Carolina säger:

Hej fina!



allt bra med dig? hittade till din blogg för ett tag sen och du har verkligen en riktigt söt liten son :)



kram

2012-02-15 | 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback