Fredag morgon..

Godmorgon, några andra som är vakna lika tidigt som vi här hemma? Även storebror har gjort oss sällskap, Loke är dock inte den gladaste, lite trött fortfarande kanske! :).
Jag mår fortfarande pyton och Loke lika så, dock har febern lagt sig (äntligen). Men istället spökar tänderna för stackarn, inte lätt att vara liten alla gånger! :)
Igår va det en hemma dag som spenderades mest i sängen för vår del, trötta och sjuka som vi är! Idag blir det dock andra puckar, det ska röjas och städas i rummet. Det är verkligen super stökigt men Loke's alla leksaker på golvet, så det ska göras i ordning. Ska även passa på att ringa min mentor i skolan, jag gjorde matte provet igår kväll och jag fixade det :)

Annars får vi se vad vi hittar på under dagen, det är ett mysterium i sig själv :). Vad ska ni hitta på idag då? :)
Ska försöka få Loke att somna om en stund eftersom han är så trött, sen blir det frukost för hela slanten här hemma :).
Men ni får ha en härlig fredag, kanske blir ett inlägg senare ikväll!
Snutten, jag vill ha din frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback