Finally finished

ÄNTLIGEN klar med matte uppdragen, så nu är det bara att göra det stora provet så är jag good to go för andra kurser, äntligen som jag har längtat! :). Så nu ska jag bara vänta på att läraren kollar på uppdraget så jag kan fortsätta. Efter jag har gjort stora provet så ska jag ringa upp min mentor på skolan, så ska vi fixa ett möte för att planera in nya kurser, ska ta mig på lite extra. Så jag får pressa mig själv lite hårdare, känns rätt härligt! :)

Annars idag har vi inte gjort nånting, rätt skönt. Men imorn blir det att åka till tandläkaren, kollade nyss min mail och läraren hade rättat provet, woopawoopa jag är godkänd! Nu blir det att bestämma vilken dag jag ska göra det muntliga provet, måste ta en dag när mamma är hemma så jag slipper tänka på att Loke behöver mig. Det handlar ju om knappt en timme tror jag, men vi får se vilken dag det blir..

Just nu väntar jag på att unga mödrar ska börja och Loke sover, när han vaknar så blir det mat för honom. Ska även börja med en ny vana att tvätta av/bada varje kväll innan läggdags. Sen funderar jag på att ge honom gröt vid 8 på kvällen, kanske får honom att skippa alla dessa måltider nattetid..
Men men det kanske bara är en perido han har, ska till BVC den 8:e igen så vi får se vad säger.
Nu ska jag kollar runt lite på internet innan unga mödrar börjar! :)

Nya bilder kommer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback