Alla hjärtans dag

Någon som har missat att det är allas hjärtans dag idag, nja trodde väl inte det :). Igår blev det ingen bloggning förutom det ynka mobil-inlägget igår morse, men det va full rulle hela dagen :). Efter sjukhuste tog vi oss mot frihemsplan och handlade lite grann sen tog vi oss mot vårberg möte upp Emma,Linnea,Sarah, Omar (sarah's kille) och Terese samt deras barn såklart :). Vi knattade iväg till Skärholmens centrum och sen så fortsatte hela dagen, jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår. Sarah och hennes kille va helt klockrena, fick ont i magen av allt skratt :). Men iallafall vid typ halv 5 tog vi oss hem åt, så vi va hemma rätt sent. Så för Loke va det bara att äta lite grann och sen sova! :)

Kan även stolt berätta att Loke sov i sin säng HELA natten, vaknade endast för mat vid 1 tiden. Så jag är super nöjd, han sover även nu i sin säng. Jag är en stolt mamma och även en lycklig sådan! :)

Idag har vi dock inte gjort så mycket, vi va iväg till stinsen då med syster, mamma fick fixa sina naglar Sen så vart det raka vägen hemma, så att barnen kunde sova. Nu på eftermiddagen/kvällen har vi inte gjort något alls, Loke har ätit och badat, jag plockade ordning lite grann i rummet och kokade Lokes alla nappar. Strax ska jag ta och bumpa ner vagnen till källaren, diska flaskor och plocka ordning lite grann på rummet medans Top model på sverige visas på tv :). Som ni kanske inser "firar" vi inte alla hjärtans dag, det är överskattat. Visa kärlek och omtanke varje dag eller skit det helt, det är bara ännu en dag där vi ska slösa pengar.

Men ni får ha en bra tisdag kväll, kram på er alla underbara läsare! :)


Kommentarer
Mathilda säger:

Tycker du? Vad roligt att du säger det! Vad glad jag blir! :) Tack!



Med oss är det bara bra! Har varit lite sjuka, men är nu äntligen friska igen! Med er då? Läser att Loke sovit i egen säng... stora, duktiga killen! Elvira säng-vägrar just nu och sover i vagnen på nätterna eller mellan oss (men det börjar bli väl trångt nu då hon rör sig så mycket).



Kram!

2012-02-14 | 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback