120218 - Lördag

Bloggningen är inte den bästa, men igår vad det väldigt stressig dag. Hade mycket som va inplanerat och skulle göras, började dagen med ett tandläkarbesök i Upplands-Väsby för att ta ett kort vilket tog knappt 10 minuter, drygt! Direkt efter Väsby tog vi oss till Märsta (syster skjutsa) för att jag äntligen skulle få dra ut min tand, vilken lycka! Tog en halvtimme, sen va det klart :).

Så vi for hem i vänta på att jag skulle på möte med skolan i Knvista gjorde jag stress-semlor, haha jag stressade nämligen igenom hela baktiden :). Men de blev goda ändå, lägger upp recept senare! :). Sen va det bara att åka till Knivsta för att gå på mötet, fick iallafal två kurser. Matte A och Engelska B, så när de är igång ska jag plugga arslet av mig så att jag kan ta och fortsätta med Matte B och Matte C, ja höga och pressande mål. Men bara jag ger mig fan på det kommer jag att fixa det :).

Annars igår kväll tog jag en storstädning av rummet, bäddade rent, damsög, skura golvet, tvättade (ska fortsätta idag och sen plockade jag ordning på alla Lokes leksaker som återigen är utsprida -.-
Men men idag blir det att tvätta klar resten av alla kläder och sen packa ner de kläderna Loke inte använder längre i strl 74.  Ska försöka ta mig ut på en promenad också idag med Loke, ska iallafall ägna hela dagen åt att leka med honom en hel del :)

Men det är nog bäst jag sätter fart med tvätten, godmorgon förresten! :)



Kommentarer
Mikael säger:

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-18 | 13:10:15
Bloggadress: http://www.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback