120202

Godmorgon, idag är vi pigga och glada efter en härlig natt sömn. att få Loke att sova i sin säng gick sådär, vid 2 tiden ville han sova i min säng. Så jag får nog börja intrudera honom med att sova i sing säng halva natten, det blir nog toppen :)
Strax väntas det lite frukost här hemma, sen blir det väl att bara ta det lugnt innan jag ska åka till tandläkaren! :)
Mamma följer med för att sola och passa Loke, förhoppningvis kanske syster skjutsar ner oss :).

Vad ska ni andra göra idag då? :)
Vet inte vad jag mer ska skriva, händer inte så mycket här hemma. Det är rätt lugnt, men på fredag och lördag blir full rulle för mig och pappa, anledningen varför får ni veta på söndag! :).
Sen åter tar vi lugnet igen på måndag, lite smått tråkigt! Funderar på att åka till min gamla skola (jälla) och hälsa på igen, har ju inte varit där på JÄTTE länge. Tror jag va där sist när Loke va 3 månader, han har ju växt något enormt sen dess :)
Aja nu är det slut babblat om allt möjligt, nu ska jag byta blöja på Loke och höra med mamma om hon ska ha frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback