Julklappstips till Loke

Eftersom jag själv har fyllt 18 år, så får jag inte längre julklappar. Men trots det så bestämmer jag ju över Loke tills han fyller 18 år och eftersom han än så länge inte kan säga vad han önskar sig eller vad han vill ha i julklapp, så får jag bestämma det och frågar ni mig så borde det var obiligatoriskt att föräldrar får bestämma julklapparna tills barnen 18 års dag. 
 
Men för att ge er min släkt lite tips, för jag vet ju trots allt att ni läser min blogg. Så för tips till er så önskar sig Loke MASSOR av presentkort, för han behöver kläder i mängder. Så det kan ni ju ha det i huvudet, som hans mamma ÄLSKAR jag pojk kläderna från Kappahl.. 
 
 
Hur fina är inte pojkkläderna från Kappahl? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback