Fjärde advent | Dan före julafton

23 decmber 2012, dagen före julafton. Nu är det bara några timmar kvar tills dagen står vid dörren, julafton knackar på med storm steg och jag är inte ett dugg taggad. I år har jag NOLL julkänsla, ingenting rätt tråkigt faktiskt. Men hej vi kan strunta i julen enligt mig, man dödar ändå julafton med den jäkla bingolotto uppesittar kväll. Så länge det inte är Loket som kör det och såg ut som det gjorde när jag var 5 år, kan de slänga sig i väggen! 
 
Jo jag är rätt bitter av mig just idag, huvudet sprängs, sängen krånglade idag och allt annat skit. Har inget tålamod idag, jag har ingen lust med nånting. Tur att jag har Linnea som förstår mig i all denna jäkla hysterin med julen, usch nästa år blir det enkelt med Linnea, det har jag bestämt! :). Förutom så kör vi på det vanliga viset julmiddag hos oss på juldagen, haha gissa om jag rymmer till Linnea på kvällen och taggar för mellandagsrean istället. Det kan ni skriva upp, I need Linnea!♥
 
Men ja de senaste dagarna har jag sovit självklart hos Linnea, haha förväntade ni er något annat? Vi hänger dagarna i enda och har det super bra :). Idag har jag iallafall varit hemma, städat rummet, övningskört, slängt sopor,  handlat, skruvat säng, Loke har haft umgänget med K och jag har pratat i telefon, hej jag hinner fan rätt mycket på en dag! Grym tjej, yes I know ;)

Men nu ska jag ta mitt deppiga humör och ringa Linnea, jag får ju glädja mig över att jag går äta julskinka snart! 
God Jul på er gott folk!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback