Deppig dag...

Godmorgon eller något sånt! 
 
Idag är det en sån dag som jag hade MASSOR att göra enligt mig själv, men helt plötsligt så blev jag stel i hela kroppen och jag får ingenting gjort alls. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, tänk om Omar kunde svara i sin lur som han faktiskt har.. 
 
Idag måste jag: 
 
  • Fixa papper
  • Koka nappflaskor
  • Koka nappar
  • Damsuga 
  • rensa min garderob
Förutom det så suger verkligen livet idag, jag har massor att göra och det är fullt med smulor av lussebullar i min säng, lagom drygt bara för att Loke skulle äta i sängen.. Åh panik, jag vill ha en lägenhet, men värme och ett liv utan bekymmer.. 
Blä nu ska jag prata med brorsan som faktiskt är här och sen ska jag försöka ringa Omar, men han lär ju inte svara som vanligt så ja nä jag får ruttna i min säng hela dagen.. Ångest! 
 
Hörs när mitt humör är bättre, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback