1 December 2012

1 december, klockan är 19:08 och min unge sover, helt jäkla otroligt! Så bra det kan gå när man inte sover någon middag på dagen, då somnar man fort på kvällarna trots allt och glad är mamma för det. Det innebär att jag kan avnjuta en dusch i min ensamhet och bara ro om mig själv för kvällen innan "så mycket bättre" börjar klockan 20. Sen ska jag ocks försöka knåpa ihop en ny julig bloggdesign ifall jag orkar, det tar nämligen på krafterna att göra det.
Men jag ska iallafall försöka hitta på nånting med bloggen, börjar som sagt tröttna på själva designen och då känner jag ingen lust att blogga. Så jag måste ladda över lite bilder och krångla lite grann, men det blir säkert super bra i slutändan :)
Förutom att det är första december så missade jag självklart första delen på julkalendern, men det tar vi igen imorgon igen och Loke har fått en chokladkalender av bästa morbror så nu är hans jul fullbordad :)
 
Men jag ska ta och hoppa in i duschen här hemma och bara njuta
Ni får ha en toppen bra lördag kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback