Varning för tråkig text om mitt liv, onödig rubrik, check!!

Har precis bäddat ner mig i sängen och ska kika klart på filmen som är på 6:an, sen ska jag sova! Loke sover sen två timmar tillbaka, dock vaknade han tack vare att min morbror ringde hem (han är den enda svenska människan i vår släkt som fortfarande ringer hem, och jag kan lovat att jag ska hoppa och stampa på hemtelefonen snart och efter det ska ett fetto få rulla över den så den fastnar i fetvalknarna!), men tackar gudarna att somnade om igen när jag gav honom nappen. 
 
Öppna förskolan va rolig trots allt även fast han klängde fast i mig och ville helst inte ens kolla på alla andra barn, men efter sång stunden va han fritt fram och överlycklig :). Sprang runt och lekte, sen fick han äta lite lunch som hamnade för mesta dels på golvet. Funderar på om vi ska gå tillbaka på torsdag igen, beror på om Loke mår bättre. Han har åkt på förkyldning, jag gissar på tänderna igen.. Men ifall han mår bättre så går vi dit på torsdag och det är det bara barn från 0-1 år, det passar lite bättre eftersom de större barnen är så hård hänta och bedusa (stavning?)..
 
Imorn blir det ju som sagt dagis för instruktions samtal, ska kolla ifall syster har lust att skjutsa mig om hon orkar. Sen blir det hem och packa ut ALLT från rummet förutom säng, Lokes säng och tv, för i helgen ska vi köra igång med rummet, spännande. 
Det ska dammas, damsugas och fixas så att det är SUPER rent när vi ska börja trixa.
 
På fredag är mamma ledig och jag ska försöka be henne att passa Loke under dagen, så att jag kan åka och handla allt nödvändigt, jag får förhoppningsvis mina skattepengar på torsdag eller fredag, så jag tänkte köpa upp mig på nödvändigheter så som blöjor, välling, gröt, nya nappar till flaskorna, nappar och allmänt tjafs! :). 
 
Lördag ska syrran ha avskeds "fest" här hemma, hon ska bjuda på mat och så.. Och amanda frågade ifall jag kunde passa Chilli på lördag så hon och syrran kan gå ut.. Men eftersom jag och Loke ska bo i vardagsrummet de kommande dagarna vet jag inte riktigt hur det ska gå till då.. Jag kommer ju på bo soffan och Loke med sin säng bakom soffan, krånligt det där.. Men jag kommer nog på någon lösning, det märks! Måste dock prata med mamma också eftersom hon jobbar helg och kanske vill ha det lugnt så hon orkar..
 
Jaja nu ska jag glo på filmen, jag räknade med ett kort inlägg.. Whatever nu har ni lite att läsa, som en godnatt saga liksom!! :)
 
GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback