Tapetsering

Tisdag tisdag vilken underbar dag, Loke ansåg att kvart i sex va en lagom tid att kliva upp såhär på morgonen.. Vi kollade på tv och lekte lite grann, sen åt vi frukost med mamma och pappa. Strax efter det så började plocka upp syrrans och brorsan jackor eftersom de har flyttat och flyttar nu, sen så plockade jag i våra förråd. 
 
Sen så gick mamma ner och då följde vi med ner igen och fixade, så har vi packat ut saker till My eftersom de åker imorn ner till Skara. Sen senare idag blir det att tapetsera mitt rum, målningen är klar så nu ska vi tapetsera och sen ska vi nog skura golvet, pappa pratat om vi kunde flytta in imorgon redan, men det känns lite tidigt. Så vi börjar nog flytta in lite smått imorgon och fortsätter med flytten på torsdag. Måste ju rensa bland mina saker, vill verkligen inte ha in allt skit igen, blir alldeles för mycket i mitt lilla rum. .
Men slut pratat om det, det märkt hur vi gör liksom :).
 
Men nu ska jag fika här hemma, hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback