Svar

Vad tycker Felicias mamma om att du är med henne och tar kort på henne m.m,är det okej med henne?
 
Svar;
 
 
Ja kära lilla du och det har du med och göra för att?! Men iallafall du så gärna vill veta så har jag själv pratat med Sarah och hon säger att det är okej, jag har även kollat med sarah ifall jag får ta kort på felicia och lägga ut på bloggen! Herregud vilka pantade människor det finns här i världen, såklart har jag kollat med Sarah att allt är okej..
 
Nu släpper vi detta och gå vidare med våra liv, tack och hej! (vanligt uppdatering kommer när jag pallar)

Kommentarer
Josefine säger:

Dessutom så bestämmer väl pappan det med? Om hon får ta kort och lägga ut. Herregud, vilka människor det finns. Men iallafall, både Loke och Felicia är såå söta. :) Kram

2012-08-22 | 03:00:39
Sara Bjerstedt säger:

Gud så skönt att det fungerar bra mellan dig och mamman till din killes barn. Har själv ett helvete rent ut sagt med hur det är mellan mig och pappan till mitt barn. Vi är inte tillsammans och han träffar nya fruntimmer varannan vecka och alla är lika otrevliga...
Så om det fungerar bra så är det super skönt och jag är glad för din skull!!

2012-09-07 | 00:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback