Sängen väntar

Godkväll! 
 
Vilken dag det har varit idag, fixade iallafall vagnen och sen käkade vi kina buffé, handlade en dress till Loke från Lindex. Sen så möte vi upp mamma och åkte hem, när vi väl va hemma så fixade jag sista med vagn tvätten, så nu är det bara att knäppa på sittdelen imorgon bitti, går fort och smidigt! Jag kan inte förstå alla som klagar över att det inte går att tvätta sittdelen i tvättmaskin, det går alldels utmärkt för mig och jag gör det minst en gång på två veckor, ja jag är nog med att hålla vagnen ren! :). 
Men iallafall efter det så diskande upp Lokes nappflaskor och sen fick han bad och mysa ett tag, sen va det sov dags för honom.. När han väl hade somnat så kröp jag runt på napp-jakt och jag kan inte förstå varför ungarna vill lära sig att krypa, fyfan va ont det gör i knäna! 
Senaste timmen har jag iallafall kollat på robinson och pratar nu med Omar i telefon, ska sova strax. Imorgon ska vi iväg till Sickla, ska fika med en mamma kompis där :)
 
Ja det va iallafall vår dag idag, har inte mycket mer att skriva. Så ska krypa ner i sängen och prata med mitt hjärta och sen sova! :)
 
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback