Öppna förskolan

Godmorgon folket! 
 
Det blev inge mer uppdatering som ni såg igår, Loke va totalt omöjlig hela eftermiddagen igår och jag orkade inte att uppdatera efter att han hade somnat, så jag kollade på wallander istället med familjen och när Loke vaknade gick jag och la mig också. 
Men idag är vi pigga och glada, har tänkt att vi ska dra oss ner till öppna förskolan för andra gången sen Loke kom till världen. Kan ju vara bra för honom att träffa andra ungar innan dagis börjar, så jag tänkte ta med mig kameran och fota Loke lite grann när han springer runt och leker :). 
Efter öppna förskolan kanske vi svänger förbi någon park ifall det är uppehåll i vädret, regnar ju för tillfället..
Men något spännande hittar vi på :)
 
Sen ska jag väl packa ut det sista ur rummet ikväll också, så att det bara är min och Lokes säng kvar. Så vi kan sätta fart nån dag, är verkligen super sugen på att börja nu, kryper i fingrarna på mig! :)
 
Resten av veckan är nog lugn annars, förutom imorgon för då ska vi till knivsta och besöka Lokes dagis, vilket jag är super sugen på att se, ska försöka svänga förbi min skola också och se vad de säger, har lite frågor till de angående hösten :). 
 
Har fått två kommentarer en va om jag och Omar va förlovade, hmm nja inte på så sätt! ;) och en annan fråga om vad min vikt va samt min drömvikt (det får ni svar på i ett annat inlägg!) 
 
Nu ska jag käka frukost och sen klä på mig och Loke så vi kan dra sen, ha en bra tisdag i spöregnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback