Mys i kungsträdgården

Godkväll så på söndag kvällen! 
 
Jag sitter i sängen och njuter av tystnade i rummet, Loke sover i sin säng och har gjort det ett tag. Jag själv att precis fixat bilderna och kastat in de i ett inlägg som ni ser nedanför detta inlägg. Himla söta barn vi har må jag säga, älskar de något otroligt! :)
 
Men iallafall idag åkte vi som sagt in till stan, kollade lite inne på H&M och jag shoppade lite kläder till Felicia som Omar kan ha hemma hos mig till henne, super fina kläder kan nog visa de imorgon :). Sen efter det så gick vi och käkade på Max och myste i kungsträdgården, sen så gick vi mot gamla stan och tog den vägen mot tågen. Verkligen super skönt att bara gå runt och njuta av livet med de absolut bästa! :)
Sen gick vi ner och handlade välling åt Felicia och sen så följde vi med Omar och Felicia till tunnelbanan sen tog jag och Loke pendeltåget hem, när vi kom hem fick Loke gå runt lite och jag fick se vad mamma hade köpt till mig och Loke på ullared och sen va det läggdags för honom, jag tänkte njuta av en varm dusch, men varmvattnet ville inte leka med mig så det fick bli en kall dusch. 
 
Men jag ska försöka sova nu, måste möta Omar imorn eftersom han glömde sina skolböcker hos mig och sen ska jag shoppa kläder till mig och sen förbi lidingö och hämta saker hos Omars mamma, mycket som ska hinnas med. Så nu ska jag sova, Godnatt!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback