Loke's sår

jag miste tog mig helt och kan inte förstå vart jag fick svinkoppor ifrån, det ska ju vara streptokocker. Det Loke har är ett sår som har bildast av streptokocker, det smittar om man inte håller en god hygien när man håller på med det.. Så när Omar behagar sig komma hit  och Loke har vaknat från sin vila så ska han få bada ett tag och lösa upp såret, så jag sedan kan ta bort sårskorpan och tvätta rent och sen smörjan in med salva och lägga ett bandage runt benet på honom, så håller vi tummarna att allt bli bättre :). 
 
Ska visa bilder på hur såret ser ut nu innan tvättning, så varning för känsliga läsare!! 
 
 
Såhär ser det ut just nu, inte speciellt trevligt nånstans, men ja det blir nog bättre efter jag har tvättat rent det. Men jag är lite orolig för Loke kommer nog skrika, usch jag hatar verkligen det... men det är för hans egna bästa, men nu ska jag glo ifall det finns något gott i kylen och fixa lunch åt Loke :)

Kommentarer
Elli säger:

varför ska du ta bort sårskorpan??

Svar: För läkaren sa åt mig att göra det så alla bakterier i såret ska försvinna..
Eleanor Ek

2012-08-23 | 16:50:59
Bloggadress: http://www.smellymoments.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback