känslor...

Jag har känslor, jag är inte så känslo kall och hemsk som du är!
 
Som många av er har förstått så har jag och Omar gått ifrån varandra, i söndags när jag lämnade honom va han totalt uppriven och ledsen. Han upprepade sig minst 17 gånger att han älskade mig, men nu helt plötsligt så går det bra att gå till min tjej kompis, ja ni kan räkna att hon är struken från min vänlista nu.. Jag förstår inte, allt som vi har gått igenom dessa månader, alla nätter vi har pratat, de har varit falska och bara stora lögner. Han har ljugit om varenda lite sak han har sagt till mig, för annars så skulle han aldrig kunna springa till henne så jävla lätt, aldrig att man kan göra det! 
 
Klart jag är ledsen, jag vet att det va jag som lämnade honom, men herregud det är tufft mig också. Det va ju inte såhär jag ville att det skulle sluta att vi ska vara ovänner.. jag känner mig så otroligt sviken och jag kan säga såhär, jag är sårad och det kommer ta ett tag att läka alla sår.. För en sak är säkert, han är första kille jag verkligen älskade sen mitt gamla ex som jag lämnade för två år sen.. 
Jag kommer ha ångest, jag kommer gråta mig helt oförklaringt mycket..
 
En sak är sann, jag HATAR killar och en sak vet jag nu.. Jag förstod hur sarah hände sig när hon fick gå igenom det här.. VIDRIGT är min känsla just nu..

Kommentarer
Sarah säger:

Ja det är inte en sån jävla kul sits att hamna i...

2012-08-10 | 21:09:37
Amanda -- mamma till Viggo säger:

klart att det gör ont att lämna någon också,
förstår verkligen att du är ledsen och uppriven.

att ta en väns gamla pojkvän och tvärtom är en oskriven regel som inte får brytas. men man lär sig utav sina misstag.

2012-08-10 | 22:19:08
Bloggadress: http://amzie.blogg.se
Amanda säger:

fast du behandlade ju omar tio gånger bättre än hon gjorde. dig lider jag med <3

2012-08-11 | 10:24:51
Bloggadress: http://www.nattstad.se/typamies
S säger:

Fast Amanda du vet INGENTING förutom lögner! Tycker det är så jävla fult att öppna munnen om nån annans förhållanden utan att veta ETT skit.

2012-08-12 | 10:03:38
isabelle säger:

hej har ni det bra där hemma älskar er

2012-08-22 | 18:48:01
isabelle säger:

hej har ni det bra där hemmma jag har stukat foten. älskar er. det är så jobbigt nu när skolan börjar

isabelle

2012-08-22 | 18:50:23
Bloggadress: http://jasmineeee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback