Idioter finns det gott om..

Efter en skit dag igår med krossat hjärta och eviga tårar till sömns, så hoppas jag på att denna dagen ska bli bättre! Gårdagen va verkligen skit iallafall kvällen och jag har nog aldrig känt mig så sviken som igår. Men jag håller huvudet högt, tänker på andra tankar så gott det går.
Eftersom han ändå inte är värd mina tankar längre, så skippar vi allting som har med förhållande att göra. Idioter finns det gott om och jag har nog dejtat ett par stycken, hoppades på att han skulle vara annorlunda, men icke sa nicke! Idiot han med, så det är över nu! 
Dessutom så fräck att han försöker köpa min kärlek, urk! Ledsnat sådär lagom på alla killar, det finns helt enkelt bara en kille i mitt liv och det är Loke, den enda som kan trösta mig och göra mig lycklig ♥
 
Men skitsamma morgon startade runt kvart i sju imorse, låg och drog mig i sängen lite grann innan Loke tröttnade. Så nu har vi ätit frukost och hunnit sätta på en maskin med tvätt, kände att det behövdes.. Det väntar dock 4-5 maskiner till, attans så mycket tvätt det kan bli.. Dock tvättar vi inte varje dag vilket jag är glad över, men det behövdes idag. Sen ska jag plockar ordning på rummet som ser ut som ett jävla bombnedslag, urk! Varför ska det alltid vara så jobbigt att hålla ordning på rummet? Jaja det kommer bli klart bättre än jag får fixa och möblera om rummet :). 
Iallafall när det är någorlunda städat och ordnat så sticker jag och Loke ner till märsta, ska hämta ut körkortsbok samt ett paket från posten, ny onepiece på igång ;). Men innan vi sticker ska jag försöka hoppa in i en dusch och skölja av mig alla tankar. Syrran är hemma och sjuk så hon kan nog hålla ett öga på Loke medans jag tar en snabb dusch.. Men nu ska jag sätta fart att plocka ordning på rummet och sen ta hand om tvätten :).
 
Vi hörs senare, Ciao 

Kommentarer
Jenny säger:

Hej söt son du har ;) Har du och Omar gjort slut ? Varför ni var så söta tillsammans . Ha en bra dag - kram

2012-08-06 | 13:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback