Huvudvärk från helvete

Godmorgon... Det va inte alls en godmorgon idag, fyfan trodde jag va döende när jag klev upp imorse. Loke vaknade 6.11 imorse och när jag rätt snabbt drog mig upp ur sängen kände jag hur hela huvudet gjorde spängade ont! Jag va helt svimfärdig och trodde jag skulle spy, men tryckte i mig två huvudvärks tabletter och sen så la jag mig i soffan medan Loke fick kolla på Nick Junior, så nu är huvudvärken över ÄNTLIGEN :). 
 
Idag ska jag iallafall spackla det sista i rummet och sen blir det återigen en målning (målade första omgången i igår) och sen ska vi nog iväg köpa tapet lim samt byta brorsan och byta den. Sen vet jag inte vad vi hittar på, funderar på att rensa ut bland min saker, kasta lite saker och så. 
Annars så Loke just nu och drar ner sin blöja framför mig och kollar på barnprogram samtidigt, haha söta unge! :)
 
Loke måste strax ta en tupplur eftersom han gick upp så otroligt tidigt imorse, attans unge! Men ska kolla först när vi ska åka, ifall han hinner sova innan eller om han får sova i bilen :). 
 
Hörs under dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback