En helg, två barn!

Jag är ledsen för en sån kass uppdatering, jag har flera gånger suttit vid datorn, loggat in på bloggen och sagt nu ska jag skriva ett inlägg.. Men det har alltid slutat med att jag aningen somnat eller att jag inte orkat helt enkelt.. 
Helgen har bestått av två barn och jag känner mig just nu överkörd av en lastbil och jag är helt slut i kroppen. Omar har haft Felicia hela helgen och har sovit här hemma då, vi hämtade henne i fredags. Men innan så va jag och Omar iväg och köpte en bugaboo vagn till Felicia, så himla fin och jag är lagom avundsjuk att inte Loke kan ha en bugaboo. Men jag får mitt bugaboo behov när Omar har Felicia, haha :).
 
I lördags så gjorde vi inte så mycket, åkte in till stan och käkade lunch. Gick runt lite i affärer och bara hade det allmänt bra, trivs så himla bra med Omar och barnen sällskap och barnen är alltid så himla glad när vi är ute och åker :). Sen igår kväll fick jag och Omar ett bajs kalas tack vare ungarna, himla mysiga när de bajsar utan blöja eller inte.. Klockan 8 sov iallafall barnen och myste jag och Omar genom att bara prata massa gamla saker, himla mysigt att bara kunna prata.. Sen satte vi oss i soffan och jag somnade framför datorn, haha helt slut! 
 
Idag så fick Loke vara hemma med mamma/mormor för att slippa att åka iväg idag igen, jag och Omar drog iväg Felicia, åkte till Tumba och köpte ny klädsel till vagnen så nu är den super fin och röd, sen så åkte vi in till Fridhemsplan för att kolla på babyproffsen, men de hade inte det vi sökte så vidare in till stan för att hitta det vi letade efter vilket vi hittade också, sen smet jag in på en butik och skaffade en fotoram till rummet, måste dock framkalla lite bilder på mig, Omar och Felicia då jag bara har bilder på Loke :). Sen käkade vi på Max innan vi rörde oss hemåt, Omar åkte till sig och jag åkte hem till.. Nattade Loke på en gång när jag kom hem och sen nu senaste timmen har jag suttit och struckit på namnlappar på Lokes ytterkläder samt några skor. Har även packat vagnen för imorgon är det första dagen på Lokes inskolning på hans nya dagis, himla nervös och spännande! Men det kommer bli himla skönt att få in honom på dagis så jag kan dra igång med skolan vilket jag LÄNGTAR efter, det här sista året i skolan kommer bli grymt!! :)
Kommer bättre inlägg om min skola senare, nu ska jag njuta lite grann :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback