En behövligt lugn dag.

Godmorgon! 
 
Det har blivit lite segt med uppdatering här inne, men dagarna rullar på svårt och vi är nästan aldrig hemma så bloggningen blir det si och sådär med, har ju fullt upp. I måndags så hade ju Omar glömt sina skolböcker här hemma, så jag och Loke fick åka och möta honom tidigt på morgonen, sen så drog han till skolan, sen så gick jag och Loke runt och kolla i affärer, jag shoppade lite kläder till mig själv för en gångs skull. Behövde på fyllning nu innan hösten/vintern, efter det så möte jag upp Omar och så åkte vi hem till hans mamma, hämtade saker där som vi hade glömt och sen så träffa vi Hampus i Ropsten, Omar började skolan 5 igen så jag drog mig hemåt med en extremt gnällig son, det va vår måndag :)..
 
Igår så hade Omar Felicia igen, så vi träffades igår igen.. Men först så drog vi upp till vårdcentralen med Loke, för han har fått någon "prick" på sitt lår vid rumpan som ser ut som om någon har bränt honom med en cigarett och NEJ det är inte det.. Utan min syster och mamma va sjuk för ungefär 3 veckor sen, sen blev Loke sjuk och under tiden han va sjuk fick han små röda prickar vi ögonen, och det visa sig vara svinkoppar tror jag vår BVC-tant sa igår. Så vi fick en salva utskriven som jag måste smörja han med.. Så ska vi på återbesök på fredag igen, hoppas på att det är borta då för annars vet jag inte om han kan gå till dagis på måndag, men det sitter dock på benet så inget barn kommer ju in närheten utav det.. 
 
Men idag då, idag ska vi bara slappa hemma och ta det lugnt. Vi ska inte röra en fena utomhus idag, jag orkar  verkligen inte åka iväg och vi måste ta det lite lugnt också, så jag ska plocka ordninig på rummet och städa, ska även kolla med mamma ifall jag får spika upp lite foton på Loke på väggen och lite sånt :). Omar skulle komma förbi en vända idag då han inte ska ha Felicia idag, men vi får väl se om och när han kommer :).. 
 
Men nu ska jag ligga och dra mig i sängen lite grann innan jag ska sätta fart här hemma, det finns ju massor jag måste fixa, usch!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback