Det rätta beslutet

Efter mycket tänkade och funderade i flera dagar så har jag bestämt mig, även trots att detta är jobbigt så va det nödvändigt. Mest för min egna del, jag behöver det här för jag är inte redo nånstans och det visste jag redan innan jag gick in i detta. 
Nu funderar ni säkert på vad som har hänt, grejen är den att jag har valt att leva ensam igen.. 
 
 
Jag måste leva singel och bara tänka på Loke och mig själv, jag vet inte annars hur jag ska hinna med Loke, mig själv, skolan, praktiken, jobb och fritid samt pojkvän(?) Nä det fungerar inte just nu och tyvärr va det tvungen att bli såhär, trots att det värker lite grann så blir allt mycket bättre såhär. Vi är vänner och det får räcka så nu :)
 
Men trots allt är jag inte så ledsen för jag vet att jag har gjort rätt val och det kommer bli bättre nu, så nu ska jag sats ALLT i skolan och verkligen kämpa som fan för att det ska bli så bra som möjligt för mig och Loke. 
 
Men nu vet ni, att ställa frågor är helt okej för min del! :)
 

Kommentarer
Anonym säger:

Vad väger du nu? Och vad är din målvikt? :)

2012-08-06 | 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback