Långfredag

God dag typ, igår när jag kom hem va jag helt slut! Va inte hemma först klocka närmade sig 7 tiden, så jag orkar inte blogga riktigt. Jag och Loke gick och la oss tillsammans igår vid 9 tiden och somnade strax efter det :).
Vi drog igång dage vid 7 imorse, me klev inte upp ur sängen först halv 9 och då gick vi upp och pratar med mormor och morfar, sen blev det frukost, Loke somnade efter frukost och då satte jag mig ner och beställde hem nya gardiner, påslakan+örngott och kuddfodral till prydnads kuddar :). Men efter en stund vaknade Loke och jag drog igång stor städningen, men nu så tar Loke återigen en tupplur efter ha ätit lunch och jag har precis beställt hem 100 bilder gratis endast portot jag måste betalt för 30 kr ifrå fujidirekt. Mamma, pappa och brorsan sitter nu i bilen påväg ner till min morbror, hoppas de får super kul påskhelg! :)

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och färga mitt hår mörkbrunt som jag hade på bilden frå 2008 som jag la upp igår eller om jag ska färga mig as rött, eftersom jag inte kan bli brun med blonda slingor eftersom slingorna bara blir oranga vilket jag avskyr! Ja nä det är mitt I-landsproblem just nu, måste iallafall fixa det innan den 14:e april, kräks på mitt hår som det ser ut just nu! Varför jag måste fixa det innan den 14:e april berättar jag i ett annat inlägg...

Men nu ska jag bära ner saker till källaren, ta med mig en steg upp och sen hänga tvätten mamma kasta in innan hon åkte! Men jag får bloggar när jag är klar med stor städningen!
Hoppas ni får en super bra långfredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback