Jag vill inte längre

Mitt humör börjar bli bättre även fast den där facebook kommentaren fick mig att vilja och åka vrida nacken av personen, sabbade hela mitt toppen humör! Men jag är påväg tillbaka nu för lite party humör, Loke sov precis men SJÄLVKLART måste han vakna, åh jobbiga unge! Han har inte sovit nånting idag, typ 30 minuter varje gång. Men jaja inte jag som måste ta hans gnäll humör ikväll, det blir mamma ;).
Annars ligger jag fortfarande i sängen i underkläder och har inte ens ansträngt mig för att fixa mig till kvällen, jag känner att orken är nånstans är hos mig just nu! Vill sova en stund, men min envisa och extremt gnälliga unge är inte riktigt med på noterna, suck!
Men vi sätter istället igång lite fjortis dunk och sätter igång den här kvällen, dock gör Loke mig på sånt jävla trött humör när han bara gnäller och vägrar sova trots att ögonen går i kors på honom, varför kan inte barn vara lite hjälpsamma vissa gånger?! Vilken jävla kass valborg det här kommer bli, jag är på skit humör och jag vill helst bara skit i det här, hej sängen jag stannar hemma ikväll under täcke! Det är iallafall så det känns just nu, åh ångest!

Nä nu skiter jag i det här, nu SKA Loke sova om jag så ska mata han med välling tills jag storknar (ta det med en nypa salt). Godnatt och ha en bra valborg, sup er inte för fulla bara och gör inget ni kommer ångra dagen efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback