Lördag kväll

Lördag kväll har landat hemma hos oss och jag är rätt glad över det, för att inte ruttna ihop hemma så packade jag ner Loke och alla hans saker i vagnen och stack ut, tog bussen till Märsta och sen gick vi runt nog halva märsta på jakt efter en bebis gunga, tillslut fann vi en och Loke skratta så det stod härliga till när han gungade :). För övrigt så va det första gången Loke gungade, men det va uppskattat! :)
Men efter nån timmes gungande och käkande av grus, så tog vi oss in till stan! Sprang förbi skopunkten och letade skor till Loke trots att mitt kontokort skriker efter mer pengar ;).
Sen möte vi iallafall upp mamma, tog tåget hem med henne och möte upp syster vid märsta, tog en snabbis till stalleto ch hjälpte henne med hästarna. Sen så blev det hem, mata Loke och kolla igenom min kläder och sen blev det middag för vår del. Och nu har jag kollat igenom min blogglista, kollat på H&M hemsida och nu sitter jag och skriver det här! :)

Drömmer mig bort över ett par riktigt schyssta tuttar, åh va jag vill ha det! Jag har absolut inget problem med att lägga mig under kniven för att fixa till ett par härliga tuttar, precis som jag tror att killar med liten snopp gärna fixa en snopp förstoring ;). Ja hej och hå, någon som känner sig frivillig att betala ett par tuttar till mig? ;) Jag lovar personenkan få sneak peek på de när de är klara, haha nej nu ska vi inte vara såna :). Men aa ska nog ta och fixa ett par såna tuttar inom snar framtid, hej rik snubbe som vill gifta sig med en fattig 17 åring MED barn dessutom ;)
Nej men annars så sitter jag på facebook och får lite halv ångest när folk laddar upp bilder från bilträffar, jag vill också! Älskar bilträffar, gamla minnen :).
Men aa, har typ inget mer vettigt att berätta. Hoppas Omar ringer mig som han sa att han skulle göra, annars jäklar! ;). Jag lovar även härmed att jag ska bli bättre på att blogga och ta mera kort till bloggen, jag bara tycker att min kamera suger och allting suger för tillfället, jag vill ha en nikon D90 kamera så alla vet! Men aa hej jag är för fattig för att fixa en sån, usch måste gifta mig rikt inser jag nu :)
Nu ska jag måla min naglar, Ciao! ;)
3 bilder från idag, laddat upp de på instagram. Ni glömmer väl inte att följa mig där?!
Biigdeal@instagram

 


Kommentarer
Foto, design & mamma till Alexander ♥ säger:

Nikon D90? :)

2012-04-28 | 22:10:29
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/
Lovelyeverafter - Mammaliv, foto & design säger:

Vilken härlig bild, den sista! Så söt :)

2012-04-29 | 11:35:31
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback