rubrik, måste man verkligen ha en sån!?

Godmorgon!
Det blev ingen bloggning igår, istället somnade jag bredvid Loke innan klockan va 22. Rätt skönt, men när man vaknar i panik kl 23 så känner man ångesten, haha jobbigt läge! :). Idag blir det en lugn dag, ska iväg till skolan. Men min lärare vägrar svara på samtal, duktigt! Men det är väl lika bra att jag åker dit och får det gjort liksom, även fast jag inte alls är sugen på att dra dit. Usch så jobbigt, men vi skulle planerar min skolgång för hösten och så också, vilket kan vara bra att göra! :). Men det blir bara dit och sen sticker jag hem igen, dock förbi posten och skicka tillbaka ett paket till Ellos!
När jag kommer hem igen så ska jag passa på att plocka ordning lite grann, eftersom jag inte hinner det imorn. För då ska jag iväg och lämna kläder som systerdotter glömde här, ska väl passa på att möta upp Omar också och sen ska jag handla till Loke och sen blir det att möta upp mamma och syrran för hemgång! :). Ja veckan har varit fullproppad, hoppas nästa vecka blir lugnare. Måste ta tag i studierna också eftersom de har fått ligga på latsidan, usch fy skäms på mig!

Men det har varit mycket i mitt huvud och jag har inte mått toppen alla dagar, men nästa vecka ska vi nog köra en pluggvecka! Vill bli klar innan slutet av maj med båda kurserna så :). Ska även ta tag och HÅRD banta nu innan sommaren, har ju börjat äta LCHF-dieten och det fungerar sjukt bra. Gått ner 3 kg på vecka och mer ska borta! :). Så nu lägger jag mig själv på hårdträning och inge mera fusk, lyckligt nog känner jag inte längre något sockersug, skönt!
Så ikväll kör vi en jogging tur och massa sit-ups, nu ska jag bli smal. Haha hur många gånger har jag inte sagt sådär de senaste månaderna, men nu är det allvar! :)

Annars börjar jag känna mig en aning stressad, Loke sover, jag är inte påklädd och bussen går om en timme! Tja kanske dags att börja fixa sig då, puuh va tråkigt! Men nu måste jag verkligen dra igång den dag, på med ett ansikte och lite kläder så blir det bra! :)
Vi hörs när vi kommer hem igen, innan dess ha en jäkla bra torsdag! :)

Kommentarer
Felicia säger:

Hej!

Tänkte bara höra, fick du mycke bristningar under din graviditet? Och OM du fick de, har dom bleknat bort eller syns dom fortfarande? Jag är gravid i v 34 och har bara gått upp 3! Kg och har fått jätte mycket med bristningar på magen. Inte alls så fint . . .



Kram på dig!

2012-04-19 | 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback