Tillbaka

Nu är jag tillbaka i min normala form, attans vilken jävla helg! ;). Lördagen började jäkligt bra, trivdes något otroligt bra i sällskapet som va. Men så himla tankad jag blev, hade inte alls planerat att dricka så mycket. Utan planen va att jag ska skulle hem under kvällen, men attans va fel jag hade! ;). Efter kl 22 har jag inge minne ifrån, men jag skrattar mig lycklig för det. Omar har berättat vad jag gjorde och usch vilken tur att jag inte minns nånting ;). Jag va lagom kärleksfull, haha klockrent! Är rent av taggad på att köra en till helg snart igen, jag behöver inte ha något dåligt samvete eftersom Loke hade det super bra hemma hos mamma med alla sina kusiner samt alla andra :).
Fast nästa gång får jag nog ta det lite lugnare ;)

Detta va bilderna från helgen och jag är rätt lycklig över det, inga pinsamma bilder eller hemska videos från lördagen, skönt! :). Men iallafall va nog inte hemma först 14 igår, vilket inte gjort så mycket. Led av en jäkla baksmälla och mådde pyton fram till kvällen, men idag är det toppen och jag är som en ny människa! :). Dock laddade jag upp denna status på facebook igår kväll

Men idag så körde vi på en städ-dag, tvättade upp all tvätt och fixade på rummet :). Annars så har jag bara slappat med min underbara prins som har galet ont i sin mun pga de dumma tänderna! Men nu sover han iallafall för kvällen och jag ska ta och kolla på tv:n innan jag ska sova! Imorn väntar nämligen BVC för vägning och mätning och sen blir det något mer ;). Resten av veckan är rätt orörd, lär väl som vanligt träffa Omar nån dag i stan, bara för att vi tycker om varandra ♥

Men vi hörs! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback