Svar

Nu ska vi försöka få dig att förstå skillnaden! Jag har för det första ingen påse med mjöl i så vettefan om det va ett kast uttryck du drog till med, men aa sämst i såna fall!

Men iallafall skillnaden är jävligt stort, om du sätter dig ner och läser Amandas blogg och sen tar du och läser mig så förstår du nog skillnaden! I lördags va det nämligen FÖRSTA GÅNGEN sen Loke föddes som jag va ute, alltså har jag ALDRIG lämnat Loke på 9 månader, väldigt stor skillnad! Jag går aldrig en meter utan Loke om det är så, jag har alltid haft Loke med mig även om jag så ska sätta mig och skit på toan så sitter Loke i mitt knä och är med! Så att jag gick ut för första gången i lördags, ja jag är ledsen, men det är så jäkla mycket mer ansvarsfullt! Sen så är det stor skillnad på att lämna bort sitt barn EN KVÄLL och EN VECKA, men jag vet inte du kanske inte är så smart! Sen nästa gång du ska ta och vara anonym så bör du nog fick en skyddad ip-adress!

Jag vet ju nämligen att du bor i Skåne och det tar mig en kvart att få fram ditt fullständiga namn och personnummer, vill du leka den leken eller ska vi ta och lära oss att skriva våra namn!? ;) Puss på dig! ;)


Kommentarer
Isabel - mamma till Ninja säger:

Fast man är inte oansvarig för att man har barnvakt till sitt barn ibland..

2012-04-17 | 10:29:49
Bloggadress: http://isabelkn.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie säger:

rent mjöl i påsen är ett ordspråk som menar att man inte har några brister eller fel, eller inte har gjort fel. Har man INTE rent mjöl i påsen så har man nåt att dölja, eller gjort fel.. Aaa du fattar nog var jag försöker komma :)



Vad har den där Amanda för blogg? Blev nyfiken :D

2012-04-17 | 12:18:14
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Elina 17 år och mamma till Nellie säger:

första gången på 9 månader.. Det är lite! Jag har varit ute rätt mycket. Men det beror ju på att jag bor ihop med pappan. jag tycker du tar bra ansvar ! Finns folk som går ut redan efter någon vecka

2012-04-17 | 12:26:02
Bloggadress: http://elinaadele.blogg.se/
Josefine säger:

Det är skillnad på att vara ute EN gång på 9 månader som Elianor och att vara ute FLERA gånger i månaden som Amanda. Dock säger ju Amanda att hon bara är ute 1 gång i månaden max, men det är skitsnack. Det är bara att läsa hennes blogg.



Och sen skrev Amanda att det var PR-trick att skriva att Jonathan hade fått hjärnskakning. Hur moget är det att skriva så om man är MAMMA som Amanda faktiskt är, tyvärr.



Nej, usch för henne. Och tummen upp för Elianor. Hon verkar i alla fall mer mogen och tar hand om sin son. Och verkar i alla fall inte låta Loke sova i en vagn, en hel natt, utan sele på åtminstone.

2012-04-17 | 13:45:50
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Du var värd att gå ut och få lite egen tid i lördags!



Det är sån skillnad på att vara 17 år med 9 månaders bebis och 28 med 9 månaders bebis, bara för att du är ung får du tyvärr ta mer Skit!

2012-04-17 | 14:32:33
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/
Mari o Wiggo säger:

Man är faktiskt värd o få ha egen tid när man har barn.. Man måste få gå ut o ha lite roligt! alla som har barn vet att man måste få ha de, sen kanske man inte ska va ute o roa sig varje helg men någon gång ibland MÅSTE man få göra de.. Lämna mamma rollen lite även om man alltid ändå tänker på ens barn..

2012-04-17 | 15:04:11
Bloggadress: http://mammatillwiggo.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback