Städmani

Nu är jag äntligen klar med städningen och jag vill gärna lägga Loke i en byrå låda för tillfället, åh skulle döpt honom till Emil istället så jag kan skrika "Emil förgrymmade unge", precis när jag sätter Loke i min säng ser jag hur han tar tag i blomman och rycker, jag hinner inte ta den och istället så faller den ner och all jord ramlar ut i min nybäddade säng, lagom irriterande!!

Men iallafall vi har ätit mellanmål, förberedd maten och slängt ihop efterrätt, jag har varit duktig nog och tagit kort på allting så bilder kommer senare när Loke sover för natten! :).
Nu ska jag strax börjar laga mat och sen mata Loke också, sen blir det ny blöja och pyjamas för hans del! Jag och syrran tänkte boka upp med gott i gott lagom till filmen "snabba cash" som visas ikväll, så vi får hoppas på att Loke sover snällt tills filmen är slut! :)

Men nu ska jag sätta fart, hörs efter maten! :)

Bjuder på två bilder på prinsen från mellanmålet, det va tydligen ajaj att röra mormor kamra och då blev Loke sur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback