söndag

Sitter just nu i fåtöljen i vardagsrummet och tar det lugnt, har redan hunnit med en del under dagen! Jag har damsugit nervåningen och övervåningen, bäddat mamma och pappa säng, damsugit deras rum, sen har jag bäddat rent min brors rum, damsugit hans rum samt skurat hans rum, (JA, han har världen bästa lillasyster och mina föräldrar har världens bästa dotter).

Vi har nu hunnit äitit lunch och jag har även lackat mina bokstäver jag köpte i veckan, ska göra det än gång till! Sen ska jag plocka ordning på mitt rum och leta reda på Chilli's (systerdotter) kläder, hon va nämligen här igår och sov en stund medans syster va med sin kille :). Sen så ska jag tvätta lite sängkläder så fort systers tvätt är klar, sen blir det väl att börja fixa för middagen och sånt! :). Ja full rulle varje dag, men det är skönt ändå liksom, så man vet att man lever liksom! :)

Syster ska väl till stallet runt halv 3 och jag antar och hoppas att de två yngsta ungarna följer med henne till stallet, så jag hinner fixa här hemma! Sen i eftermiddag/kväll kommer mamma,pappa och brorsan hemifrån vår morbror och hans familj efter att ha firat påsk med de! :). Har inte mycket mer att berätta, det är liksom full fart nu!

Har ni annars haft en bra påsk? Firar ni påsk alla dagar och olika släktingar ellerhur gör ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback