Shopping

Idag har jag unnat mig lite shopping efter att ha handlat mat och sånt, så nu har jag lite nya saker och även Loke fick lite nya kläder, slänger upp bilder på allt! :)
Detta va till Loke, två piké tröjor och sen ett klädes-set. Allting är köpt på maxi, det va bra priser så varför inte liksom, lika väl som jag betalar dubbelt å mycket för att handla nån annanstans! :)
Setet ska han få använda imorn! :)
Tre nya iphone skal, gjorde värsta kapet och fick de tre för 160:-, dock lura fanskapet mig på 34 kr vilket jag inte märkte först det va försent!
Unnade mig ett par jeans eftersom jag inte har något och ett billigt linne, båda är ifrån H&M :)
Sen tre par nagellack som jag hittade på Maxi när vi handlade, super fina sommar färger! :)

Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Älskar Ica maxis barn kläder!

2012-04-25 | 22:12:57
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback