Påskafton

Dagen är här, påskafton och jag skulle helst vilja dra täcket över huvudet och fortsätta sova en stund till. Men det är bara att kliva upp och vara lycklig, idag vankas det påskmat hemma hos syster i skogås. Det blir nog super trevligt, vet inte riktigt vilka som kommer men det märks ju :).

Sen följer systerdöttrarna med oss hem för att spendera påslovet hos oss, gah frivillig hjälpare?! Nä men det blir lungt, jag hoppas innerligt att de ringer från tele2 butiken också och säger att jag får hämta ut en ny iphone, annars i veckan blir det väl att träffa Omar, plugga och hitta på lite roliga saker med barnen :).
Jag tror barnen åker den 14:e april, för vet ni? För första gången sen min syster fest i september 2010, så ska jag ut! Åh jag är så nervös att jag vill kräkas, har gått och varit nervös i evigheter.. Omar fyller nämligen 20 den 11:e och det måste ju självklart firas. Men attans att jag ska lämna Loke hemma, ja det svider i hela min mage och jag är så nervös! Jag vet att han typ bara kommer sova, men själva grejen. Det är första gången sen han föddes som jag ska ut, åh jag hoppas allting går bra! Ladda mobilen något extra så jag kan ringa mamma stup i kvarten eller så kommer jag fega ur precis innan jag ska gå, haha jag känner mig själv ;)

Ja nä nu ska vi inte tänka så, det kommer bli super kul!  Men idag kör vi påskafton och det blir super mysigt! :). Det blir troligtvis inte så många inlägg idag, vilket är förståeligt! Men jag får väk summera påskafton i bilder på söndag, det blir nog super bra! Jag ska gå och sätta systers kamra på laddning, ta fram kläder till Loke och sen mig, skrika på syster att kliva upp, äta frukost och sen är det bara dags för oss att fixa och packa ner allting som måste med till Loke :)

Min kladdiga prins ifrån igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback