Nu på facebook

Vet ni? Alla tjatar ju om bloglovin hit och dit, ja underbart! Jag finns där också, vilket ni hittar HÄR!
Men vet ni igår så satte jag mig ner medans Loke sov och knåpade ihop en facebook-gilla-sida, så nu kan ni nummer finna mig på facebook också, hur bra är inte det?! Jo det är ju toppen, jag kommer även fixa en knapp i menyn så ni kan klicka er direkt in dit! :).
Alla är väl facebook torskar nu för tiden eller hur? jo jag tänkte väl det, så där kan ni hitta allt möjlig rolig uppdatering som finnas där! :)
Så ta och klicka på länken nedanför och börja gilla oss på facebook!

http://www.facebook.com/pages/Eleanor/199166443529151

 

Kom igen gilla oss HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback