Nu jävlar har jag ledsnat

Jag har tröttnat, jag säger upp mig för vara eran jävla boxningsboll!!
Helt ärligt så SKITER jag i vad som pågår mellan Omar och Sarah, jag bryr mig inte för 5 jävla öre!
Jag vill inte ha några kommentarer om Sarah och Omar eller om deras dotter! Jag är så less på det här, är det inte Omar som gnäller och beklagar sig till mig, om inte så är det Sarah som kallar mig det ena och det andra och om inte det är fallet får jag några jävla kommentarer från Sarah vänner och vet ni jag är less på det!
Jag har ingenting med deras dotter att göra, jag vill inte ha något att göra med deras dotter. De kan sköta sina problem själv och kan de inte det, nä vafan ska jag göra åt saken?!
Jag är inte Omar's mamma jag kan inte tala om för honom vad han ska göra, jag har ett eget liv och ett eget barn som jag tar hand om!
Jag och Omar är vänner, mer än så bryr jag mig inte längre!!
Så trött på att behöva logga in här och försvara mig varje gång, sjukt tröttsamt!
Lägg ner nu okej?!
Jag tänker inte ödsla energi på det här mera, jag kommer inte blogga något mer under dagen, kanske ett inlägg ikväll. Men jag behöver tänka!!
Jag är less på hela den här situationen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback