Lördag

Hej folket!
Idag kommer bloggningen suga något rejält, för ikväll ska jag ut för första gången! ;)
Jag är så nervös att jag kan kissa på mig, haha nejdå. Men iallafall klockan 16 ska jag möta upp Omar på centralen och sen får vi se vad som händer! Jag är dock besviken eftersom det snöar, väldigt vidrigt! Men det blir nog bra ändå, ska bli super kul iallafall ;)

Jag sitter just nu och väntar på min syster, hon ska få fixa mitt hår och sminka mig :). Sen blir det sista innan jag måste drar, Loke har precis somnat på mig. Ja nä nu ska jag börja fixa, hörs senare!! ;)


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie säger:

ha så roligt och njuut! :)

2012-04-14 | 11:34:54
Bloggadress: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback