jeoekvd

Mörkret kryper in på oss och det är redan torsdag kväll, vart sjutton tog veckan ivägen!? Imorn är det fredag och med det innebär det att pengarna rullar in på kontot för min del eller iallafall en liten del av pengarna. Så imorn ska det andas, mest mat till Loke, men man vet ju aldrig va som kan dyka ner i vagnen :).
Men iallafall ska ta mig till skogås imorn för att lämna kläder till flickorna, sen blir det möta upp mamma och syster, ska väl försöka handla också påvägen hem. Annars imorn blir det lugnt, och i helgen ska jag plugga som ett as! :).

Nu ska jag snart dra av mig kläderna och dö i sängen lite grann innan Loke vaknar för sitt nattmål, helt slut är jag i kroppen! Hoppas det visas någon bra film under natten, sömnproblem check typ! Men nu ska jag ta och dö lite i sängen och så hörs vi imorn! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback