In mot stan


Det får bli ett snabbt inlägg idag, jag ska strax dra på mig kläderna, sminka mig, göra frukost, packa skötväskan, klä på Loke och sen blir det in till stan för att möta upp Omar och umgås lite med honom! Efter jag har träffat Omar blir det att möta upp mamma vid jobbet, lagom till hon slutar! :)

I helgen är det påsk, vad känner ni för det? Jag tycker det är rätt mysigt, men överskattat! Skulle egentligen med ner till min morbror i vingåker, men istället blir jag hemma.. Att åka 20 mil för att sitta ner och prata känns inte så lyckat, igenom att Loke ändå behöver sina rutiner och jag måste sitta med honom när han sover! Men aja det blir påskmat och min äldsta syster tror jag, då lite mys blir det! :)

Jaja nu måste jag sticka och ledsen inga mobil bilder eller härliga inlägg under dagen, min ajfåån är inte tillbaka först om 2-4 veckor (jäkla skit påsk!!). Men iallafall, kanske tar med kamran och fotar, ifall jag pallar!


Kommentarer
Camilla säger:

Hej, jag undrar bara vad din morbror heter, jag bor också i Vingåker så jag kanske vet vem han är. Gillar verkligen din blogg, hoppas allt är bra med er.



Med vänlig hälsning,

Camilla

2012-04-04 | 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback