Bomb efter bomb..

Det är mycket som händer nu, mycket som sker! Men vad som sker just för tillfället kommer vara osagt och oskrivet i bloggen först jag har fått ordning på allting, jag måste ordna upp allting innan jag kan öppna mig berätta vad som händer och hänt. Så uppdateringen kommer förmodligen vara halv dålig, den kommer ju självklart fortsätta dock inte så ingångende om vad som händer i mitt och Lokes liv för tillfället. Men jag vet att det kommer bli så mycket bättre än vad vi har det nu, vi kommer trivas mycket bättre och vi kommer fixa vardagen bättre! :)
Självklart är det jobbigt att det blir såhär och detta måste bli min sista utväg, men nånstans måste allting få sitt slut och det fick det igår.

Men idag kör vi på en lugn dag, ska ringa syster sen eller hon ska ringa mig. Prata lite allvar med henne om allting som hänt, sen blir det väl att plugga och fixa!
Jag kan inte skriva så mycket mer om vad som hänt, eftersom de måste jag berätta allting och det kan jag inte nu! Jag vet iallafall att det inte finns någon återvändo nu längre, det är kört för all framtid och sen så vet jag att jag vill ha måndag nu på engång, jag har en hel del samtal jag måste ringa, boka möte och prata med olika människor! Så måndag skulle sitta fint såhär lagom lördagen morgonen, nu tycker ni säkert att jag är knäpp. Men ni förstår sen när ni fått veta vad som hänt! :)
Men nu ska jag ta och mysa med Loke och se ifall han vill sova en stund, jag vill iallafall sova!
Ha en bra lördag, jag ska iallafall försöka ha det! :)

Kommentarer
MalofTheGeek säger:

Är inte allt stängt nu på måndag? Eftersom att det är valborg menar jag :)

2012-04-28 | 15:51:45
Bloggadress: http://malof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback